ANUNŢ PRIVIND EXAMENUL DE PROMOVARE Secretar unitate de învățământ III (S) – Secretar unitate de învățământ II (S)
Având în vedere H.G. nr. 286/2011 privind aprobarea Regulamentului –cadru de stabilire a principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesional şi a O.M.E.N. nr. 5138/15.12.2014 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual, avizul I.S.M.B. nr. 20301/ 27.07.2022;
Şcoala Gimnazială de Arte „Iosif Sava” organizează examen de promovare în trepte profesionale pentru postul de secretar, S, grad profesional
Examenul de promovare se desfăşoară în data de 05.09.2022 , ora la sediul unităţii şcolare.
- DESFĂŞURAREA EXAMENULUI
Examenul de promovare se va desfăşura conform graficului de mai jos, la sediul unității de învățământ din Str. Constantin Dissescu, nr. 37.
Etapa de examen | Data / perioada |
Proba scrisa | 05.09.2022, ora 9.00 |
Afişarea rezultatelor | 05.09.2022, ora 12.00 |
Depunerea contestaţiilor | 05.09.2022, ora 12.30 |
Soluţionarea contestaţiilor | 06.09.2022, ora 12.00 |
Afişarea rezultatelor finale | 06.09.2022, ora 13.00 |
Eventualele contestaţii se depun la secretariatul unităţii şcolare.
Rezolvarea contestaţiilor se face în termen de maximum 48 de ore de la afişarea rezultatelor.
Punctajul/nota după rezolvarea contestaţiilor rămâne definitivă.
Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.
- TEMATICA PENTRU EXAMEN – secretar:
- Organizarea şi funcţionarea sistemului naţional de învăţământ preuniversitar
- Încadrarea personalului în învăţământul preuniversitar de stat;
- Particularităţi ale salarizării în învăţământul preuniversitar;
- Actele de studii şi documentele şcolare în învăţământul preuniversitar;
- Arhivarea şi circuitul documentelor;
- Funcţiile didactice şi didactice auxiliare din învăţământul preuniversitar
- Cunoştinţe de legislaţie privind emiterea şi evidenţa deciziilor;
- Întocmirea şi gestionarea bazelor de date – EDUSAL, REVISAL, SIIIR.
III. BIBLIOGRAFIE :
- Legea Educaţiei Naţionale nr.1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul M.E. nr. 4183/04.07.2022;
- Legea nr.53 /2003 privind Codul Muncii cu modificările şi completările ulterioare;
- G. nr. 286/2011 privind aprobarea Regulamentului – cadru de stabilire a principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
- Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihnă pentru personalul didactic emise în aplicarea prevederilor Legii nr. 1/2011, aprobate prin Ordinul Ministerului Educației nr. 4050/29.06.2021 ;
- Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
- Criterii de normare a personalului didactic auxiliar şi nedidactic potrivit Notificării MEN nr. 44990/1999;
- OMENCŞ nr. 3844/24.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar;
- Legea nr. 153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
- G. 500/2011 privind Registru general de evidenţă a salariaţilor;
- Ordinul ministrului educației nr. 5.578/2021 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2022—2023
- Legea nr. 16/1996 – Legea Arhivelor Naţionale.